OPŁATA SKARBOWA
Opłatę Skarbową za dokonanie czynności urzędowych tj wydanie zaświadczeń, zezwoleń, decyzji oraz niektórych dokumentów należy wnosić na konto Urządu Miejskiego w Wieluniu
Urząd Miejski w Wieluniu
Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie Oddział w Wieluniu
Nr 49 9256 0004 0723 5034 2000 0130
Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą: dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej, złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia lub zezwolenia
ZAŚWIADCZENIA
1) zaświadczenie wydawane w
interesie publicznym
2) zaświadczenie wydawane na
podstawie przepisów o hodowli
zwierząt gospodarskich
3) potwierdzenie złoŜenia podania
oraz innych dokumentów składanych
w sprawach indywidualnych z
zakresu administracji publicznej
Stawka 17 zł
DECYZJE
Stawka 10 zł
Publikacja dnia: 07.01.2019
Dokument z dnia: 02.01.2012
Dokument oglądany razy: 9 103